marți, 23 martie 2010

Am doi ani













Obosit dupa o zi plina, va scriu pe scurt cum e sa faci doi ani. Dimineata primesti cadou de la parinti, care iti zambesc si mai afectuos decat de obicei si se mira ce minune esti. Apoi primesti cadou vizita unei fetite dulci si prietenoase, in cazul meu Erica. Am auzit comentandu-se ca nu raspund cum se cuvine prieteniei ce mi se arata si ca stau “intr-una cu ochii in desene”.Apoi vin fratii si cumnata mea. Ma inviorez si sunt in mare forma! Primesc un cadou cu mesaj pentru continuarea terapiei despre care v-am mai spus. Tricoul merge bine cu blugii de la Ioana. Mananc tort in forma de iepuras, jofre cu martipan. Mai mananc tort, mananc si altceva si apoi mananc din nou tort. Nu de alta, dar prind tort destul de rar. Pleaca fratii mei, ma culc frant, in pijamaua de la Mama Fraga. Ce repede trec anii. Cand am facut eu doi ani?!

Niciun comentariu: