sâmbătă, 21 iunie 2008

m-am cam dat de gol


Zilele astea au fost zile pline, pentru ca am avut ceva prieteni in vizita. Vineri au venit pe la mine Razvan si Raluca. Razvan este un mare pictor (pe bune - sper sa im faca si mie portetul in stil postmodernisto-cubist), iar Raluca este de fapt Kidu ce comenteaza din cand in cand pe la noi. De dragul lui Mami, eu am fost foarte cuminte si dragastos, ca un ingeras, mai ales ca Razvan este foarte simpatic, iar Kidu este foarte misto.
Sambata insa, a aparut si Simona, care m-a pus in situatia ingrozitoare sa ma dau de gol, astfel incat toata lumea sa afle despre apartenenta mea la familie (Corleone, desigur). Asa ca imi va fi foarte greu sa mai pacalesc pe cineva de nevinovatia mea. Capisci?
Dar fiti sinceri! Nu-i asa ca imi sta bine?

2 comentarii:

Kidu spunea...

Don Alecu...plinge scara blocului' ca faci pauza la scris!
io inteleg ca ai un clan de condus (si nunumai), dar de fanii tai nu ai grija?
mai arunca si tu un cuvintel, o scrisorica, doo rime, o foto din parc printre flori...ceva, ceva, orice!!
pupam degetelele voinice

Oaie spunea...

Coane Alecule, ai dat-o in copilarii vaz.

Frumos iti sade?