sâmbătă, 28 iunie 2008

prieteni noi


Cu bucurie trebuie sa va anunt ca Mami a reusit sa nu ma supere timp de cateva ore bune, chiar daca in perioada asta nu am dormit deloc. E asa de frumoasa si de buna cateodata, ca nu-mi vine sa ma mai despart de pielicica ei din care curge lapte. Sa speram ca o va tine tot asa, mai ales ca s-a intors Grasanu, asa ca are pe cine sa persecute.

Pe de alta parte, va anunt ca a venit pe lumea asta frumoasa, ciudata si prea fierbinte noua mea prietena - Ana, care este si va fi foarte frumoasa, pentru ca seamana cu fratele si parintii ei, dar si cu nemaipomenitul Vasile, plecat aproape definitiv in Anglia, poate ca stie el de ce. Acest Vasile, regizor neintrecut si priceput la toate alea, m-a vizitat pe vreme cand eram ceva mai tanar si mi-a adus un catelus de carpa pe care scria LAMB. Smecher baiatu', credea ca nu o sa ma prind. Carevasazica se leaga de numele meu si de zodia mea, dar mie nu-mi pasa. De ce?

Mie imi vor placea intotdeauna animalele si mai ales oitele si rudele lor, asa cum Celmaifrumosului Bogdan ii placeau vacutele asa de tare incat le striga "prietenele mele vacutili". Grasanu, inspirat poate de Vasile sau poate convins ca ce ti-e scris pe frunte ti-e pus, mi-a adus si el de pe unde a fost un animalut din aceeasi specie. Mai baieti! Daca ati vrut sa faceti misto, teapa! Mie imi plac ambele personaje si, iata-ma in mijlocul lor. Pa!

Un comentariu:

Mihai spunea...

BRAVO ALECU! INCEPI SA TE DESCURCI CU BLOGUITUL. LA MAI MARE! NE VEDEM IN PARC!