joi, 17 iulie 2008

Eu o iubesc pe Mami


O spun pentru toata lumea care crede altceva: O IUBESC PE MAMI FOARTE, FOARTE TARE! Este adevarat ca am oarecare interes (care se poate deduce si din poza), dar nu este numai atat. Asa ca sa nu mai aud ca o nedreptatesc tocmai pe ea, care nu a ezitat sa ma hraneasca natural in Cismigiu, in ziua in care ne-am intalnit cu Vlad, Simina, Mita si cu parintii Sarei, despre care va voi povesti in curand.

Mai mult, am corectat o poezie pe care mi-o canta Grasanu, pentru a o slavi pe Mami, care ramane Ceamaicea.


La o adica, la doua adici,

De ce sunt pa lume atatea tzatzici?

La o adica,

De ce sa aiba si baietii tzatzici?

Degeaba am eu tzatzic

Daca nu curge laptic...

Insa fetele-mamici

Toate-au lapte in tzatzici.

Si sa n-aveti nicio frica:

Mie-mi place la tzatzica,

La Mami - a mea mamica.

Niciun comentariu: