miercuri, 16 iulie 2008

Sunt crestin!


Sa nu credeti ca a fost usor sa devin crestin. Atata lume pe capul meu... Dar nu a fost nici prea greu, mai ales ca Nasica m-a cam lasat sa-mi fac de cap, fara sa ma aneninte ca ma arunca pe geam, cum face Mami. Astia spun ca ar trebui sa ma fac mai cuminte, fiindca nu mai sunt pagan. Eu as incerca, dar tot nu imi place sa stau singur, asa ca trebuie sa comentez din ce in ce mai mult. Iar de aici...
O sa va mai povestesc despre teribilul eveniment, mai ales ca s-au intamplat si une lucruri deosebit de haioase cum ar fi adormirea comuna, a mea si a fratiorului David, pe pernele din fata Portilor Imparatesti. Oboseala mare, ce mai!

Un comentariu:

Mihai spunea...

Am fost acolo! De fapt, am iesit ca nu mai puteam de la aerul tamaiat! Dupa eveniment am adormit, poate din cauza asta nu ne amintim mare lucru.