duminică, 24 august 2008

Am cinci luni si am mancat mere

Cred ca, odata cu trecerea asta cam rapida a timpului (timpul se cam contracta, nu-i asa Grasane?), parintii mei se cam grabesc si ma pun in situatii din ce in ce mai dificile. In loc sa imi faca si mie un tortulet din laptic si sa imi dea o bere de ceiut, ei ma tratara cu apa plata si o chestie de care se spune ca este mar ras. Mai copii, voi radeti de mine? Nu stiti voi ca voi creste mare si o sa va ascund laptele si ceaiul?
Una peste alta, a fost suportabil si m-am abtinut de la scandal, lucru ce l-a determinat pe Grasan sa sustina ca seman cu el si nu cu celalalt parinte natural. Daca vreti sa vedeti cum m-am comportat uitati-va la filmulet. Daca nu, pot spune ca nu pierdeti nimic, fiindca sunt multe filme de groaza si la televizor.
P.S. De ce nu ma bagi in seama, Danuta? Mi-a placut noul ursulet, dar mai mult mi-a placut de Bodi si de Sorta. Tu cand vii?

3 comentarii:

monica spunea...

e GENIAAAAAAAAAAL!!! ;)) maine poimaine trece la puiu pe sticla....;))

Mihai spunea...

e obligatoriu sa pui langa puiul pe sticla si o bere la pet. vladut deja bea bere si mananca hamsii.

Dana spunea...

Pfiu...mai Lalecu, nu stiu cand o sa ma lase in pace vreo doua ore oamenii cei rai si invidiosi... iar alea doua ore sa se nimereasca in timpul orelor de vizita pe care le impune programul tau princiar... Dar iti zic de la distanta ca esti frumusel foc, ma laud cu tine pe unde apuc!
Ps: vazusi ce tare vorbesc oltenii?