joi, 6 noiembrie 2008

Martinel se imbraca la Pra(g)a



Iata-ma alaturi de Sorta, despre care trebuie sa va spun ca e minunata si, dupa cum cred ca v-am spus deja, e toate alea care nu se pot spune ca sa nu zica dusmanii ca lingusesti. Desteapta cum e (cred ca seamana si ea cu mine la chestia asta), a fost la Praga si mi-a adus o multime de hainute care mi se potrivesc perfect, chiar daca nu am stiut ca pe oite le tund ursuletii. Una peste alta, cred ca veti recunoaste ca imi sta bine cu noua mea caciulita si ca nu veti zice ca un Grasan invidios ca parca ar fi urechile mele.

Vreau sa va spun ca sunt foarte mandru de fratii mei si ca voi fi mandru si de nepotei, daca cineva se va indura sa mi-i aduca sa-i smotocesc. Va dati seama ca ii voi obliga sa-mi spuna Nene? Si va promit ca eu o sa le dau sa manance bunatati cate vor ei, nu ca Mami care mereu uita sa imi dea suficient supliment. Daca ar fi dupa ea si daca n-as muri de somn, cu siguranta as muri de foame. Nu-i asa ca am slabit prea tare? Spuneti-i si ei.

Un comentariu:

TreiBadica spunea...

hahahaha:)))
prea tare!