luni, 10 noiembrie 2008

Tovarasi de lupta

Stiu eu ca invidiosii vor spune ca asta e o poza de familie, dar Gabita mai bine s-ar uita in oglinda si ar vedea ca ne-ar putea fi tatic tuturor. In fotografie, cel mai frumos si al doilea din dreapta (mi-e teama sa nu ma confundati) sunt eu, seful de barlog si de apartament. In stanga se afla Marele Ursulet, care ma pazeste de iepuri, pesti si alte animale periculoase, iar ceilalti sunt tovarasii nostri, care face fiecare cate ceva, dar nu m-am hotarat inca ce.
In etapa viitoare, voi incerca sa ii impac pe ursi cu oitele, astfel incat sa nu se manace unii pe altii sau, mai grav, sa nu ma confunde vreunii dintre ei si sa ma pape pe mine. Fiindca, asa cum stiti, indiferent cum ma deghizez, raman foarte dulce si nu zaharisit cum sustine un Urs-ursuz de la Ceatalchioi, Europa. Pana atunci, retineti ca suntem o banda foarte unita, cruda si permanent moarta de foame... Feriti-va!!

5 comentarii:

monica spunea...

doamneeee...cat de tare e poza...:X:X:X

TreiBadica spunea...

cel mai tare ursulet! ne vine sa-l mancam de frumos ce e, dar stim ca mai sunt prin preajma si alti ursuloi pregatiti sa ne manance ei pe noi de frumosi ce suntem.

Bobucu' spunea...

super tare poza!

CARINA spunea...

Mos Martine,
Mos Martine,
Ia lapticu'n biberon,
Ambrozie! E beton!
Ia lapticu' cu caimac
Bombonica de papat!
Morfoleste-l pe botic,
Ursulet scump si pitic!

Subscriu...cel mai tare ursulet!

Dana spunea...

alo, L'alec? te-ai lasat mancat de ursuleti, ce e cu tine? astept vesti, te rog nu ma lasa doar cu fratele tau mai mare pe cap... vreau echipa completa in viata mea:D