joi, 4 decembrie 2008

Bodi, La multi ani!

Cel mai frumos dintre fratii mei si ai oricui a implinit azi 24 de anisori, adica este ceva mai mare decat mine. Pentru ca Mama Fraga a hotarat sa il salveze de amenzi si a venit la Bucuresti sa ii faca buletin, m-au vizitat si pe mine. Eu eram cam obosit de atata munca si nu cred ca am fost prea simpatic, chiar daca Bodi m-a pus la fereastra sa vad lumea.

Dupa ce au plecat ei, eu am dormit si am devenit mai vioi. Asa ca Mami m-a filmat si ii facem cadou filmul lui Bogdan. La multi ani, frate (Nene, Neica, si asa ma deoarte)!

5 comentarii:

TreiBadica spunea...

Mihai nici n-a putut sa se uite. De ciuda. Pai Alecu aproape merge si noi inca ne luptam cu statul in fund! Si zici ca si vorbeste...mai mai!
Trebuie sa avem o discutie cu Vlad. Serioasa.

TreiBadica spunea...

cate kg are copilul vostru? precizati va rugam si varsta exacta.

Alecu spunea...

Am opt luni si jumatate poimaine (sunt nascut pe 23 martie), asa ca nu trebuie sa va mirati fiindca SUNT MULT MAI MARE! Nu stiu cate kilograme am pentru ca Ceamaicea este moarta de frica sa nu se sperie si sa inceapa iar sa ma infometeze. Dar nici daca as sti, nu cred ca v-as spune ffiindca nu vrea sa rada lumea de mine. Asa ca sunt EXACT CUM TREBUIE, DAR SA NU MA MAI INGRAS, adica sunt la fel ca Vladut.
Atentie, domnu Gadea: lumea spune ca am mai slabit de cand am inceput sa merg ca un betiv, dar totul a fost posibil numai cu PAPICA si SOMN, asa cum i-a explicat si Grasanu treimii voastre intunecate. In rest, il pup pe Vladut, va pup si pe voi si astept sa ne vedem.
PS: Vladut a aflat ce gust are parchetul? Dar scaunul de la masa? Dar covorul si mocheta? Ei bine, daca nu a aflat inca, va afla in curand, imediat ce va intelege avantajele libertatii de miscare.

TreiBadica spunea...

vlad are 6 luni, implinite pe 5 decembrie si 9 kg. nu sta in fund si nici nu merge, dar inoata in piscina la babyspa ca un adevarat carcharodon carcharias (va lasam pe voi sa vedeti ce fel de rechin e asta).

Alecu spunea...

Grasanu isi aminteste ca perfectul bunic al lui Vlad avea si el o mare admiratie pentru rechini, chit ca fiul sau parea, mai degraba, vegetarian. Eu voi inota ca un delfinas, alaturi de tatal meu care va semana cu un topor.
Noi va iubim foarte mult si consideram ca ne vom distra foarte bine impreuna.