duminică, 28 decembrie 2008

Craciun cu fratii mei

De data asta m-am intalnit cu Bodi si Sorta la Mama Fraga, unde am petrecut Craciunul. A fost si brad mare si laptic si dormit cu Ceamaicea si cu Grasanu, de toate. A fost un Dragulici dulce si tare sperios, a fost Mama Fraga foarte mirata de cumintenia mea (prin comparatie cu ceilalti, cred), a fost si Radu care tot cauta o fata ca lumea si asteapta sa cresc eu si sa ii gasesc. A fost foarte frumos si interesant. Din pacate, Sorta a locuit in alta parte, asa ca am vazut-o mai rar. M-am bucurat insa de prezenta lui Bodi, mai ales ca el lucra schimbul trei cu ore suplimentare, asa ca l-am putut admira odihnindu-se. Stiti ca Bodi canta atunci cand doarme? Canta el cam gros, dar foarte tare... Cred ca este si el un urs adevarat. Pe Danuta am vazut-o, ca de obicei, prea putin.
Acum plec la munte, unde voi fi foarte cuminte. Ca de obicei.
LA MULTI ANI!

Niciun comentariu: