joi, 24 martie 2011

Trei ani

Ziua mea din acest an ar fi putut semana foarte bine cu cea de anul trecut, daca nu ma incurca sormea. S-a gasit sa plece tocmai in aceasta perioada, ceva saptamani inainte si ceva dupa. Altfel, ma bucur in continuare de afectiunea fratelui si a cumnatei mele si am inca lipici la Erica. Mami si tati sunt atenti sa imi ia jucarii si tort, iar bunicii si Danuta imi cumpara lucruri frumoase.
Sunt bucuros de distractia cu Bodi si Danuta, mi s-a parut ca si ei se distrau, ca doar nu or fi niste prefacuti. Vin si eu la ziua voastra.


Mami a fost din nou Ceamaicea. Mi-a luat tort de la Agapitos si Opel de la Agarici. Asa ca am iertat-o pentru excesele nervoase si i-am pus si pile la SEF sa treaca cu vederea. Batranetea nu mise pare inca prea grea. Va pup si maduc la olita.








6 comentarii:

monica spunea...

Torturile ca torturile buai Alecu, dar crescand o sa iti dai seama ca adevarata valoare e in mujdei...:)

Mi-e dor de tine...

P.S. Cine e SEFUL?

Alecu spunea...

draga sormea, mujdei sa mananci tu, ca eu as vrea sa ma cinstesc cu ciocolata. si mie mi-e cam dor de tine.

cin sa fie seful?! tatal comun,ca atunci cand era in functie...

Anonim spunea...

La Multi Ani si din partea mea, cu mare intarziere dar am o scuza sper acceptabila, am fost plecat intr-o mica vacanta si abia azi mi-am revenit dupa drum :)

Adrian

Alecu spunea...

unchiule draga, te scuz,aud c ai vazut barcelona inaintea mea.sper sa fiu mai harnic!si sa nu uitam sa ne jucam la mine in camera cea noua, care e in lucru.

Kidu spunea...

la multi ani cu intarziere Alecule cel mare! si sper ca vei gasi in sufletul ala generos la puterea a treia, o felie de iertare cu gust de ciocolata. te pup cu drag si te astept pe la mine.

Alecu spunea...

draga kidu, multumesc pentru urari. vezi ca eu sunt mai kid ca tine. eu as veni pe la tine, ca imi place ce gradina a facut razvan, dar nu inteleg de ce parintii mei nu se deplaseaza inca....